Sneaky Dragons

Som jag precis skrev i tidigare inlägg så kommer bloggen stå tom från och med idag eftersom jag åker iväg över helgen för att träffa flertal medlemmar från klubben.
 
Jag har egentligen aldrig insett hur fort min tid hos Sneaky faktiskt har utvecklats. Jag menar, redan när jag började spela på server 3 för snart ett år sedan, så pratade jag med en tjej. Jag minns att hon frågade mig hur gammal jag var, och när jag berättade att jag var 18 sa hon att det fanns en klubb på Server 1 för folk som är 18+. Jag hade ingen aning vid just det tillfället att den klubben skulle komma att påverka mitt liv, haha. Så sjukt när jag tänker efter.
 
Jag började och fick mest kontakt med Sasha, och vi kom varandra närmast och har i över ett halvår suttit och pratat i nästintill varje dag. Hon var den största anledningen till att jag ens kom in i klubben och presenterade mig för Sture, och efter det så flöt allting bara på.
 
Från att sitta på teamspeak och vara nervös för det var så mycket pratglada människor, till att imorgon sitta på ett tåg för att festa och bara ha så jävla kul med dessa människor. Jag är så taggad, och så... nervös, haha. Men det känns otroligt bra att sitta på tåget tillsammans medSasha. Vi kommer kliva av tåget och bli bemötta av Sture och Heli som ska göra lappar / skyltar åt oss, hahah.
 
Jag kunde aldrig tänka mig att en klubb kunde ge mig så mycket vänskap, glädje och SKRATT. Oh herregud så mycket skratt de gett mig. Att sitta varje dag och spela det här spelet, och ofta andra spel samtidigt som man sitter och pratar med så olika typer av människor har fått mig att må så mycket bättre än vad jag hade kunnat tro. Det blir liksom en trygghet att veta att varje dag man sätter sig vid datorn så kommer man kunna  hoppa in och prata med underbara människor på det liksom.
 
Ah nä, världens finaste klubb.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!