Starstable framgångar

Någonting som gör mig otroligt glad är hur Starstable fortsätter att växa och bli bättre. Självfallet har spelet mycket kvar att fixa med buggar och liknande problem men i grund och botten så rör sig spelet framåt och det känns som att det här egentligen bara är början för någonting väldigt stort. När jag på något sätt tänker att Starstable skulle "försvinna" och helt enkelt stängas ner så blir jag faktiskt väldigt ledsen då det är ett så fint och bra spel. Men med tanke på att spelet fortsätter förbättras så tror jag inte att det kommer hända på väldigt väldigt länge! :)
 
De uppdaterar grafiken, utseendet i spelet såsom Slottet och Moorland till exempel. De ger oss nya animationer, anpassar hästarnas utseende mer och mer utefter verkligheten. Man har nu en funktion där man kan gå med hästen, vi kan anpassa våra hemstall till vilken storlek vi vill. Massvis med nya kläder och utrustning för att varje spelare ska kunna få skapa en så personlig look som möjligt. Ja, ni förstår! Jag är i alla fall jätteimponerad över framgången och det har faktiskt skett under en väldigt kort tid så jag tror bara vi har massa skoj och spännande saker att se framemot!
 
Det nyaste som hänt är ju My Stable, jag blev jätteglad såfort jag klev in i mitt stall och jag såg förbättringen! Känns nästan som jag spenderar mer tid i mitt hemstall än utanför spelet numera, haha. Jag hade dock önskat att man kunde få se hagen där alla ens resterande hästar är som inte befinner sig i stallet, men äsch det gör inget! Tack Starstable iaf för ni fortsätter att arbeta med spelet och ständigt arbetar för att göra oss spelare nöjda, ni är guldvärda! ♥
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!