Levelingen med Stormflame

Har äntligen hittat en ras som jag fastnat helt för! Nämligen lipizzan hästarna! Animationerna är så otroligt fina och jag älskar båda skimmlarna och den bruna. Jag tror senaste gången jag fastnade såhär mycket för en häst var min mörkbruna islandshäst, och jag menar islandshästarna kom för ungefär 1 år sedan så det är väldigt lång tid sedan jag känt såhär inför en häst, haha! :D
 
Har försökt levla honom så gott det går med allt lagg och delay på Server 1 just nu. Ibland tar det jättelång innan man kan lämna in en tävling och ibland syns inte XPen man fått förrän flera minuter efter. Levlandet har därför gått lite halvsegt, men vi lyckades ta oss till lvl 10 iaf och har gjort klart alla banor!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!