Följ med mig med arkelogin i Epona! Del 1

Eftersom jag inte spelat på flera månader så ligger jag otroligt efter, men det hindrar inte mig från att dra med er på mitt äventyr när jag skulle fixa arkelogin i Epona! (Är typ flera månader efter, döm mig inte...)Innan jag börjar skriva hela inlägget vill jag tacka bästa Ambra Bunnysmith som hjälpte mig hitta rätt ö, för att citera henne rätt "duvet den där ön med döda råttor vid Nya Hillcrest banan", haha. :D Som tur var så förstod jag! Aja, nu sätter vi igång!
 
Först tar man uppdraget från Jura i Firgrove som sedan kommer skicka dig vidare till Hawaii Jones som står i Nya Hillcrest.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter den här dialogen måste man gå runt om huset Hawaii Jones står framför, väl bakom huset kommer ni se ett kassaskåp.
 
 
 
Rätt svar för att öppna kassaskåpet är följande: 6455
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var efter den här ledtråden som det stod helt still i mitt huvud eftersom jag verkligen är riktig uslig på ledtrådar, speciellt när man inte spelat på ett halvår så man är extra förvirrad, haha. Men som tur var så hjälpte som sagt Ambra till! Bege er mot nya Hillcrest banan, strax i början av banan kommer ni hitta en liten ö till vänster om er sida där ingenting ser ut att vara vid liv, såsom träd och buskar, osv. Där har ni er andra ledtråd!
 
 
Del två kommer senare!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!