Nya plagg

Vill bara säga tack till er som återigen kollar in min blogg och läser, känns jättekul att kunna ta upp bloggandet igen! ♥
 
Nu när vintern börjar närma sig Jorvik så passade jag på att köper lite vinterplagg, dock hittade jag bara två tröjor och ett par skor som jag tyckte var snygga men förhoppningsvis kommer det massvis med nya kläder och snygg utrustning till Jorvik City som kommer på onsdag! Har ni sett Starstables trailer på deras instagram angående Jorvik City? Om inte, gå in och kolla nu! Ni kommer till deras video genom att klicka här.
 
 
 





Hedvig palje

Är du med i någon klubb just nu? Eller har du valt att vara klubblös. (Du behöver inte besvara om det känns olämpligt).

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!