Jag är tillbaka!

Det var ju nästan ungefär ett helt år sen jag bloggade senast! Lite kul att jag tappade  bloggsuget förra december och årets december får mig att vilja blogga, haha. Nåväl! Hur har ni haft det? Är det bra med er? :D
 
Själv så tog jag ju ungefär en 6 månaders paus från spelet och har äntligen fått suget tillbaka att vilja spela! Jag har egentligen bara hållt mig upptagen med andra spel och haft mycket att göra irl vilket gjorde att jag var tvungen att ställa Starstable och min blogg på sidan av, men nu är jag tillbaka!
 
Så vad är nytt? Ja, den största "förändringen" är väl att jag lämnat Sneaky Dragons och inte längre är en medlem. Det var ingenting som hände som fick mig att lämna utan jag tog det beslutet eftersom jag just då inte ville spela längre och tyckte det var bättre att jag gav upp min plats i klubben till någon som har möjlighet till att vara aktiv istället! :)
 
Annars kommer väl bloggen och mitt spelande se ut precis som innan!
 





Gabriella

Kommer du ansöka till Sneaky Dragons igen?

Svar: Jag vet faktiskt inte. Just nu känner jag inte att jag vill det då jag vill testa på att vara klubblös samt att kollat in lite andra klubbar, men vi får se i framtiden. :)
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!