Sena nätter

Klockan är nu kvart över fyra på morgonen och jag har inte orkat ta mig till sängen än, hatar när det här händer... Ni vet när man faktiskt vill sova men man inte orkar? "Orkar inte sova"... Att det ens är möjligt, haha.
 
Anyway, satt och pratade med Heli på natten, hon är typ farlig att prata med för mig. Väggarna i mitt rum är otroligt lyhörda och hon lyckas alltid få mig att asgarva, ibland så mycket att jag gråter och mitt i allt detta måste jag försöka vara tyst för att inte väcka familjen... Haha, men det är värt det! :')
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!