Oktober - Höst

Eftersom det faktiskt blivit Oktober månad så anser jag att det officiellt är höst nu. Har även börjat märka av kylan irl, numera är det nästan alltid 10 grader - älskar det! :D Eftersom själva höst säsongen är igång nu så passade jag på att "höstifiera" min bloggdesign lite!
 
Det som är nytt:
+ Pumpa samt en kråka blev tillsatt på headern.
+ Tar man musen över mina kommentarer under alla inlägg så övergår den svarta färgen till orange.
+ Färgen på mina Inläggs-Rubriker är också i färgen orange.
+ Två blad på vardera sida kring mina rubriker i sidomenyn.
+ En pumpa längst ner på sidomenyn.
+ En positiv höst text samt bild på löv högst upp på bloggen.
 
Tror det var allt! Älskar att sitta och pissla och pyssla med sin bloggdesign och ändra den lite för varje årstid som kommer, så det har jag spenderat min natt med! Avslutar inlägget med en mysig höstbild. ♥
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!