Whiii!

Äntligen kan jag köpa de fina benlindorna och det fina shabraket! :D + att jag slipper göra "En fläck på kartan", tråkigare dagligt uppdrag får man leta efter. Mest segt eftersom att det tar tid varje gång kameran ska fota, likaså med att fota Moorlands ridspår, haha. Bobcats står på nästa checka av lista! Ber också om ursäkt för att det blivit mycket nattbilder men jag har vänt upp och ner på mitt dygn totalt så jag spelar mest på just nätterna.
 





Haley Rainstorm

Och så har du inte lagt ut nån bild på dem än?! :O

Svar: De är sparade för min framtida gråa fjording :')
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!