Vända dygn

Bloggen kommer nog stå tom idag och anledningen är för jag varit så jävla trött hela veckan, haha. Har desperat försökt vända mitt dygn då jag är trött på att vakna runt 15 på dagen och somna vid 08 på morgonen. Dock slutar det alltid med att jag är trött hela dagarna sen så fort klockan blir runt 18-19.00 så kickar energin in. Men, idag har jag dygnat helt så jag har inte gått och lagt mig än men, nu vet ni iaf varför bloggen stått lite tom. Jag är så dålig, hahah....
 
Inatt var det dock lite mysigt. Jag och Heli pratade själva till ungefär fyra-fem på morgonen och sen hoppade Sture in på teamspeak och tittade till oss. Det slutar med att Sture fortsätter prata med oss och vid 7-8 hoppar en nyvaken Nemo in till teamspeak och en timme senare sitter jag, Sture och Nemo och äter frukost tillsammans. Lite charmigt var det. Sen att jag och Sture blev så övertrötta och började prata alldeles för djupa och avancerade samtalsämnen än vad vi klarar av i vårt sömnbrist tillstånd är detaljer, heheh.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!