Träningmotivation

Jag vet ju att när vi följer med på Rickys springturer varje dag så handlar det om att vi ska peppa och få honom att pressa sig till det yttersta. Men jag förstår fortfarande inte varför vi har ett stort jäkla blåsinstrument än en visselpippa, haha?! Har skrattat flera gånger när jag ser hela situationen framför mig ifall det skulle vara ett verklighets scenario, tänk dig att du springer bakom någon med ett gigantiskt instrument och blåser så hårt att hela ditt ansikte blir rött, haha. Men men, whatever works for you Ricky. ;)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!