Sneakys Trafikskola

Under dagens event som Annie och Heli höll i så var det trafikskola på schemat! Eftersom vi var såpass många på plats var vi tvungna att bli indelade i två grupper, en som Annie höll i och en som Heli höll i.
 
 
Här står vi alla i en klump innan vi fått våra tilldelade grupper, haha. De som blev indelade i Heli's grupp skulle få lära sig köra bil på lantgårdsvägar och få ta del av den lugnare trafiken på landet. Medan, Annie's grupp skulle stanna kvar i storstan och ta del av den mer stressiga trafiken som är fylld av andra bilister!
 
 
Under vägarnas gång fick vi lära oss olika fakta om körkorts teorier, och Heli och Annie ställde aktuella frågor under eventets gång som vi skulle svara på. Även ifall eventet blev Starstable anpassat så var det lärorikt eftersom frågorna uppkommer på riktiga teori test för körkort. Passande för mig som snart ska ta mitt!
 
 
När vi stannade här på vägen informerade Heli oss om vi började närma oss en by. Jag minns inte frågan exakt men den löd något liknande "Vilken hastighet måste man ha ifall man kör in i en stad/by utan att det står någon hastighet?" Svaret var 50 km! Jag tror ni får ett hum av hur eventet fungerade iaf!
 
 
När man kom till storstaden med Annie så lärde hon oss hur man fickparkerar, haha! Vi fick också lära oss att vi är tvungna att blinka varje gång vi ska svänga vid vägen, någonting som fick bli /Vink för oss i spelet. Så ifall ni såg massa från Sneaky Dragons som gick runt och vinkade igår, så var det för vi blinkade, haha.
 
Imorgon står riskettan på schemat! Och vi ska lära oss allting om alkohol och körning, uppdaterar er mer om detta imorgon! :D





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!