Sneaky Dragons möte

Mötet började inte riktigt lika fint och ordentligt som det brukar göra... Laila och Ambra är som våra små bråkstakar i klubben och skapar alltid massa bus! Förra veckan fick Lailas karaktär för sig att åka ut genom klubbhuset mitt i mötet av någon okänd anledning, haha. Och på mötet idag fick de för sig att gå på bordet, och Ambra fick även för sig att stå PÅ mig. Men de är charmiga i sig ♥ Sneakys busar!
 
 
 





Ambru

Uhh vilken snygging du har över dig ;))

Svar: Hahah klart du tycker det
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!