Rehab vecka dag - 3

Dag 3, men även sista dagen! Idag var det träning som stod på schemat och vi skulle springa olika slags banor med och utan häst. Jag streamade även detta event så tog inte lika många bilder som jag vanligtvis brukar ta, men jag lyckades fota lite ändå!
 
Såhär såg min fabulous träningsoutfit ut!
 
 
Första banan bestod av att vi skulle springa FP-banan utan häst och vi skulle alla starta samtidigt. Vilket återigen blev lite kaos och dramatiskt eftersom alla är vinnarskallar i klubben.
 
 
Sedan skulle vi bege oss mot stranden i FP och springa en egen bana Sture och Nemo satt ihop. Vi skulle hoppa från plankan uppe vid badet i FP, springa genom vattnet, rida runt ett hus, sprinda ut i vattnet och krocka med bron som är längs bort i vattnet, sedan springa upp mot land igen och upp på plankan. När vi väl kommit upp igen var vi tvungna att vinka för att få komma i mål.
 
 
Sedan hade vi en ytterligare tävling, som jag glömde ta bild på. Det var att vi skulle springa FP-bana men vi får inte öka hästens hastighet och inte hoppa heller. Så man fick se hur hästarna långsamt men säkert blev långsammare och långsammare tills de stannade helt.
 
Då var denna rehab-tema vecka slut! På måndag nästa vecka börjar hippie veckan, så det blir spännande! :D





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!