Rehab vecka dag - 2

På dagens event skulle vi fokusera på att ta bort lukten av baksmälla och alkohol. (Allt detta är lite som ett intern skämt event efter Halloween fest helgen vi drakar hade.) Sture höll i eventet och ledde oss från ridhuset till en mysig liten strand där vi fick bada och tvätta oss rena! Vi skulle även ha badvänliga kläder och självfallet våra bakis glajjor.
 
 
 
Efter att vi tvättat och badat oss så skulle vi svara "Sant" eller "Falskt" på 11 st påståenden om just bakfylla. Det gick väl lite sisådär och alla skrev svaren innan frågan ens blivit skickad känns det som, haha. Alla är sådana vinnarskallen i klubben ;) Jag hittade även en stjärna! Har ju inte fångat in alla så jag ser dom lite överallt i spelet, som en glad överraskning  typ, haha.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!