Obsidian Ice

Jag kaaanske, råkade köpa en ny häst, hehe. Jag har egentligen aldrig tyckt om de nya painthästarna eller quarter modellen pga deras långa halsar. Men efter att både ha deltagit och kollat på Helis serie Onyx så har quarter häst modellen växt lite på mig. Deras animationer främst, och att de ser lite charmiga korkad ut, haha. Så jag bestämde mig faktiskt för  att köpa en! Det blev dock en paint och jag är supernöjd! Jag blev typ emotionellt taggad på hästen och det var längesen jag kände mig riktigt glad över ett köp, så vem vet det här kanske blir min nya favorit häst ett långt tag framöver! :D
 
Här har ni honom: Obsidian Ice
 
 
 
 
 





Daisy

Hur gjorde du den första bilden?

Svar: Jag gick av hästen, och ställde mig bredvid den sedan tog jag en bild när jag tyckte vinkeln passade. :P
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!