Mitt hus i Nya hillcrest

Jag vet inte ifall jag och några andra drakar ibland går lite in för mycket i att hitta på egna stories angående områden i Starstable. Exempelvis det nya villa området sitter vi och driver runt lite om att vi har egna hus. Hittils har jag, Heli, Sasha och Sture tagit varsitt hus som vi har erövrat och bestämt att det är våra, haha!
 
Jag valde huset där det fanns två tjejer på gården som står och chillar och pratar, tänker att det kan vara lite som ett studenthus ni vet? Jag får alltid sällskap på gården och har två tjejer att prata med + att det finns en söt hund på balkongen! Behövs det mer eller? - Nope! Dock retade Heli mig lite för jag inte har ett "eget" hus och delar det med två till tjejer. MEN! Idag vände karman med juluppdragen och juldekorationerna, för jag fick en julgran på min gård och hon fick ingenting. ;)
 
 





Doris Dawnforeat

Tjeeena granne!
(Flyttade in i det blåa huset brevid när Epona öppnade)

Svar: Haha, nice! Kommer förbi och lånar mjölk eller nåt av dig senare då. ;)
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!