Hejdå Halloween festen

Då är man hemma igen! Jag kom hem rätt så tidigt, men hade noll ork att logga in tidigare så fick bli ett inlägg nu istället. Ni kan ju alltid läsa det på morgonen! Hoppas ni som har haft ett höstlov har haft ett bra sådant iaf. :)
 
Imorgon börjar första rehab eventet och det är Nemo som håller och styr i oss nu. Vi måste nämligen samla oss och vila upp oss nu efter Halloween festen som tog plats i helgen så ett av kraven var att vi sätter på oss bakis/mys kläder och går runt med solglasögon. Jag var så redig så satte ihop outfiten redan nu, hihi. Jag bytte även hår! Fint va? :D
 





Alicia Kittenforce

Mycket fint!

Svar: Man tackar! :D
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!