Hur hästköp går till i Sneaky Dragons

Alltid lika kul att få vara delaktig på hästköp när andra ska köpa faktiskt, haha. Först sitter man och försöker vinna över (I det här fallet Heli) en viss färg av fjordingarna, jag ville att hon skulle ta bruna men Sture övertalade henne att  ta karamell fjordingen. Då var Steg 1 avklarat liksom, och då kommer man till Steg 2 - Namn. Då slår vi ihop våra hjärnor och brainstormar kring alternativen SSO har gett oss och resultatet blev Winterdream, HOW CUTE? Jag kom på det, hihi. Eller nåt... Sedan kommer man till Steg 3 - Första humpen. Någonting jag total glömde bort så Sture blev faktiskt först med att ta Heli's nya hästs oskuld. Nästa gång blir det jag! Moaha. (Ja, vi är vuxna människor, ehe...)
 
 
 
 
Ska också köpa  en till fjording i framtiden hade jag tänkt, mer exakt när vintern och snön börjar närma sig Jorvik och då står den gråa fjordingen på schemat! Tänk er hur mysigt och fint det är att springa runt med den fjordingen bland snön i spelet, åhh längtar :')





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!