Epona

Ingen har väl missat att Epona öppnas nästa vecka? :D Förstå hur lång tid det tagit innan det här beskedet har kommit! Jag ser framemot det jättemycket såklart! Det jag är lite klyven över är hur Starstable ska hinna med allting. Jag och flera andra drakar satt och spekulerade lite om det tidigare idag, och precis som Heli nämnde: Det kommer öppnas ett helt nytt område. Helt nya fraktioner att bygga rykte med, flertal nya uppdrag, säkerligen fler hästar, nya funktionen med att leda hästen ska komma och det är NOVEMBER. Mitt i allt detta ska även juluppdragen snart komma.
 
Det känns som att det kommer bli väldigt fullt upp för Starstable teamet, men om dom lyckas hålla igång allting så är det bara toppen! Jag ser verkligen fram emot att ha en massa saker att göra och ha flera gula prickar på kartan, åhhh! Försöker verkligen kämpa för att bli klar med alla mina nuvarande rykten för att ta mig an alla nya som säkert kommer.
 
Har ni några funderingar eller förväntningar på det nya området? :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!