Dagens uppdatering

Det första jag sprang till på dagens uppdatering var ju självfallet den läskiga åkturen Starstable satt in. Ni hittar den i slottet ifall ni vill åka den. Jag var så morgontrött när jag satte mig på den så hoppade faktiskt till på den första grejen som hoppade fram, haha...
 
 
 
Efter det var det dags att bege sig till Silvergladebyn där Rådsman tappade bort sin katt. Otroligt många djur som blir bortsprunga i spelet på senaste måste jag säga.
 
 
 
Efter att man letat efter katten som är gömd någonstans i och/eller utanför Silvergladebyn så fick man en tröja.
 

Det hade även kommit nya tillskott till gallerian men tyvärr ingenting som tilltalade mig. Ni får rida dit själva och leta efter  någonting som kanske passar er. Det enda som åtminstone fångade upp min uppmärksamhet var den här tröjan. Inte så mycket för färgen och mönstret, men modellen på tröjan var fin!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!