Aldrig mera fiske

ÄNTLIGEN! Idag blev jag klar med fisket över hela Jorvik och jag kommer aldrig mer behöva se skit texten som säger "Bra fiskat, MEN..." (Bara för jag sa det så kommer säkert SSO släppa nytt fiske för nya delen som öppnar, dammit...) Och jag vet att jag har varit sjukt efter med att bli beundrad med dom, men vafan, hellre för sent än aldrig! :D
 
 





Linnea Silentstar

Var köpte du jackan/kappan? :)

Svar: Från G.E.Ds butik i Jarlaheim. Man måste vara populär med dem har jag för mig dock!
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!