Uppdateringen

Sitter med Heli på teamspeak och spekulerar lite kring när islandshästarna kommer? För de har ju hintat om att de ska komma i slutet av en Starstable show där de sa "Nämn ingenting om Islandshästarna!" för att göra oss nyfikna och informera att de är påväg. Antingen kommer de ju imorgon, men samtidigt så har SSO inte släppt någon sneak peek video som de alltid gör innan de släpper en ny hästras. Så det är nog större sannolikhet att det kommer en sån video imorrn och fler Juluppdrag.
 
Den 16e december kommer ju ledarfunktionen så de känns det ju inte som att de bör släppa hästarna eftersom ledar funktionen kommer "ta uppmärksamheten" i uppdateringen om ni förstår hur jag menar? Och efter den 16e är det ju den 23e veckan efter, jag menar då bör ju uppdateringen vara helt CENTRERAD runt julen och absolut ingenting annat, och vi skulle ju få hästen innan årets slut. Så... Antingen imorrn eller den 9e december.
 
Vad tror ni?
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!