Tantveckan är tillbaka

Hej bloggen! Återigen ska Nemo och Rockmormor hålla i en tantvecka men nu med julinriktning, det blir en riktig tantajul för oss drakar! Idag ska eventet handla om korsord och vi tanter ska samla oss igen och kanske dricka lite gott té till ett mysigt sällskap. Jag tog bild på min söta tantoutfit också, känner mig redig. Funderar på att ha den rosa monekln till, men vi får se. ;) Jag skriver mer om eventet senare ikväll, ta hand om er tills dess. ♥
 
"Julafton närmar sig med stormsteg och eftersom tantaveckan blev en stor succeé så tänkte vi göra en comeback och peppa inför julen på tantavis i HELA TVÅ VECKOR. Måndag: Vi startar tantajulen med en favorit i repris. Denna kväll bjuds det på glöggmys och korsord med jultema."
 





wilma ponylund

Gud va fi länning vart köpte du den? *-*

Svar: Ja, visst är den! Du får den som belöning i ett uppdrag i Epona. :)
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!