Mina vill-ha plagg just nu

Det är rätt så sällan ett par plagg fångar min uppmärksamhet i gallerian och det var ganska längesen jag köpte nya kläder. Speciellt med tanke på att nästan allting kostar 99sc oavsett vad för plagg det är känns det som. Det är otroligt mycket sc och jag har därför bestämt mig för att köra den svårare vägen och köpa så mycket som möjligt via Jorvik Shillings! Här kommer alltså mina 3 "vill ha plagg" just nu!
 
"Svart höstklänning" - Kostnad: 98 SC / 9600 JS
 
"Vita citybyxor" - Kostnad: 59 SC / 4300 JS
 
"Grå yllevantar" - Kostnad: 81 SC / 7050 JS





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!