"Hitta alla kor"

Dagens event handlade om att hitta så många kor vi kunde över hela Jorvik under loppet av 10 minuter. Ett stress event helt enkelt, precis i min smak! Vinnarskallen kickar in så himla hårt då, haha. Iaf, så började vi vid Doyles kapell och Sture hade själv hittat ALLA kor över hela Jorvik förutom i Epona under loppet av 10 minuter. Vi var tvungna att ignonera varandra för att inte kunna fuska på något sätt och alla verkade springa lite olika vägar. Jag valde VD först, sedan SGB, och sedan Dews farm, dock kom jag bara upp till 18 kossor och det var inte ens nära det korrekta antalet, haha. Kan också tillägga att vi skulle vara tillbaka till Doyles Kapell innan 10 minutrarna hade gått ut.
 
Nemo vann iaf med 36 kossor, och det rätta svaret var 34! :D Så grattis till henne, och fina Ella från Walking Eagles, klubben vi samarbetar med fick vara med på eventet!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!