Dagens Outfit

Eller veckans outfit kanske jag borde kalla den då jag förmodligen kommer springa runt i den konstant. Är typ helt kär, den är så söt och mysig! Kan tänka mig att den matchar till de flesta hästarna också och inte endast den gråa fjordingen.
 
 
 
Till karaktären:
"Brun toppluva" - Silverglade, Slottet
"Vit firgrove tröja" - Firgrove, Bergstoppens butik
"Beigemönstrade ridbyxor" - Goldspurskvarn, Goldspurs butik
"Svarta mockastövlar" - Ferdinands hästmarknad, Hästmarknadens butik
 
Till hästen:
"Kalltiskt expeditionsträns" - Dinodalen, Kallternas handel
"Kalltisk sportsadel" - Dinodalen, Kallternas handel
"Vitt ridinstruktörsschabrak" - Gallerian
"Upptäckar benskydd" - Västkobbens fiskeby, Sjöstjärnan
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!