World of warcraft

Nu blir det inte ett SSO inlägg men det är okej. Några gamla spelkompisar pratade en massa om wow och ju mer jag kollar på streams så blir jag sugen på att  ta igen spelandet och pvp igen men inte spela lika seriöst som season 15, mer som ett spel jag kan off-spela när SSO blir tråkigt eller när det inte finns något att göra. Det ska bli rätt kul faktiskt :D Får väl se vad jag  tycker när jag väl kommer in i arenan och märker hur obalanserat hela skiten är, men det tar jag utefter det, hehehe.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!