Ny keps

Köpte till mig ett nytt tillskott till klubboutfiten! inte använt den så mycket förutom när det behövdes på event eller onsdagar på våra klubbmöten men när man väl har den kommer man ihåg hur fin den är :D Köpte till mig en ny keps iaf, brukade ha den gula mössan innan men tycker om kepsen mer så känner mig helnöjd!
 
Ska snart sätta igång att plugga lite matte så jag kan bli klar med den här kursen snart också, får bli tråkig plugg söndag helt enkelt. Uppdaterar mer sen förmodligen, pusshej sålänge!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!