Onsdags-uppdatering

Till den här veckans uppdatering fick vi tre st nya Shire hästar som står och väntar vid Paddocksön för er som vill köpa till en ny hästvän till ert stall! Själv är jag rätt nöjd med att endast ha min svarta shire men vi får se ifall jag köper den gråa, som tilltalade mig mest. Inte så hästarna kommer försvinna ändå. ;)
 
 
Det hade även kommit in nya dekorationer till gallerian för oss att köpa. Jag har inte varit med på alla uppdateringar som skett med ny utrustning så det var lite svårt för mig att se vad som var nytt och inte, men tog bild på tre benlindor jag är iaf är rätt så säkra på nya, haha.
 
 
 
 
Utöver detta så har hästmarknaden kommit tillbaka till oss och är på plats i Fort Pinta. Återigen så behövde vi fånga in Ferdinands hästar. Han tycks aldrig kunna hålla de på plats, oavsett hur många gånger vi fångar in dom, haha.
 
 
Och där har ni uppdateringen mer eller mindre! Ska ni ut och köpa lite dekorationer eller en ny shire häst?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!