HALLOWEEN

Halloween firandet har äntligen kommit till Jorvik och ni kan tänka er hur glad jag blev över vampyrsminket, så mycket som jag  tjatat om det! Blev inget bloggande igår då jag inte spelade så mycket och kan redan nu säga att det inte blir något mer bloggande från och med imorgon till på söndag. Varför? FÖR JAG SKA TRÄFFA DRAKARNA! Wiih! Vi ska flera st från klubben fira halloween hemma hos världens bästa Heli och jag ska möta upp Sasha imorgon så åker vi ner till henne tillsammans med tåg. Kommer bli så himla roligt!
 
Eftersom de var mitt första Halloween firande på Jorvik så passade jag självklart på att göra allting! Även ifall jag blev frustrerad på pumpajakten och gick vilse trots att jag följde kartan, eh... Mitt dyskakyli lokalsinne påverkar till och med mitt spelande - då vet man att det är illa.
 
Sedan var det massvis med uppdrag med Rob och Bob! Grattis till er alla som fick tillräckligt med XP för att komma till lvl 18!
 
Sedan skulle vi följa efter den här creepy flickan... Jag förstår varför SSO sa att vissa bör spela med en vuxen i närheten, haha. She b creepy as fek tho.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!