Uppfräschning

 
Jag vet att snön inte har börjat falla ner på de flesta ställena i Sverige, och verkligen inte i Jorvik. Men, eftersom Halloween faktiskt är över och november har hittat till oss så anser jag att det är mer åt vinter hållet än höst hållet! Dessutom har jag väntat och suktat jättelänge på vinter design för de är så himla mysiga! :D
 
Så vad är nytt?
+ Headern är ju självfallet ny.
+ Det är snö som faller över hela bloggen.
+ Snöflingor i sido menyn.
 
Annars är det mesta i princip the same förutom att jag ändrat färg på saker och ting.
Jag har faktiskt funderat lite ifall jag ska ha någon slags "Gratis Bloggdesign-tävling", tror ni det skulle vara någonting intressant?





Doris Dawnforeat

Jul designen är jättefin! Och tummen upp för gratis design tävling :D

Svar: Tack så mycket! :D Ja, vi får se hur det blir i framtiden med gratis bloggdesigner, kan vara en rolig grej!
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!