Jademist

Ytterligare en häst att bocka av från levelingens listan! Puh, känns skönt. Har egentligen väldigt många att levla, så vet inte vilken jag ska prioritera nu... Flertal av drakarna  håller på och tjatar om att jag måste levla min starthäst, men jag ogillar den så mycket, kanske får jag falla för grupptrycket och faktiskt göra det ändå. Bli av med det värsta liksom.
 
Har ni många hästar att levla?
 
 





Evelina Silverknight

Glöm inte att levla din startis, du kommer gilla den mer sen <3

Svar: Levelingen på den börjar imorgon :D
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!