G.E.D - Check and check

YAY! ÄNTLIGEN! Som vanligt - Jätteskönt med ytterligare ett rykte avklarat men jag tycker lite synd om de som kämpat med G.E.Ds rykte och blivit beundrade innan de höjde ryktespoängen. De borde få någon kompensation, kanske en tröja där det står "I made it before it was mainstream" #hipster.
 
Jag hoppas att de har höjt ryktet av någon anledning. Jag misstänker främst att det är pga folk som ännu inte kommit in i Epona inte ska behöva vänta allt för länge på att Ms Drake ska börja tycka om dom. Men, jag hoppas lite grann att vi som är beundrade ska få någon fördel, är ju alltid mer motiverande att arbeta mot det högsta ryktespoänget om man får någonting för det. Kanske att de nya hästarna i Epona kräver beundrad med G.E.D? Eller kanske beundrad med Nya Hillcrest? Eller Måneskärebyn, hm...
 





Matilda Southtree

Och jag borde få en där det står "I tried to make it but you didn't let me"

Svar: Hahah åhh
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!