Starstables Olaf?

Hur många av er har sett disney filmen Frozen? Tror det är ett par iaf. I filmen så får ju Olaf ett litet moln av snöflingor så han kan få överleva i värme samtidigt som han får sin vinter kyla som han behöver. Varje gång jag springer förbi snögubben utanför Silvergladebyn vid Steves så tänker jag alltid på honom, haha. Snögubben står nämligen på en bit snö, precis som Olaf så behöver snögubbben snön för att inte smälta i den heta Jorvik solen. Ska namnge snögubben Olaf bara för det. ♥
 





Haha

Haha jag tänkte inte på det!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!