Ny häst - Darkbeam

Jag skrev ju om den svarta morgan hästen förut och nu när jag faktiskt är hemma tog jag beslutet att köpa den! :D Hon fick namnet Darkbeam och jag försökte länge hitta en bra och snygg outfit till henne. Har nog inte haft någon brun/grå outfit förr så jag körde på dehär, blev riktigt nöjd faktiskt, ser lite höstigt ut med så det passar alldeles utmärkt. ♥ Ska lägga in lite info om henne i min flik "Mina hästar" senare också!
 
Har ni också den svarta morgan hästen?
 
 
 
 





Nemo

vad fotar du med? c:

Svar: Jag tar bilder med ett program som heter, Fraps. :)
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!