Nattbilder och Hype

Sture tog med mig ut till Dinodalen igår natt och visade hur otroligt fin himlen är även där. Jag vet inte ifall snön och miljön skapar en illusion av att det är extra fint på himlen just där eller vad det är, men det var RIKTIGT vacker utsikt!
 
Förövrigt är jag så himla hypad för imorgon. Jag sitter och önskehoppas på att vampyrsminket ska komma och hela Halloween uppdateringen! Delvis för att Halloween är min favorit högtid och efter att ha sett alla videos och inlägg från tidigare år så blir jag bara ännu mer taggad. - Men, jag är mest hypad för jag faktiskt väntat och velat ha vampyrsminket ända sen jag började spela, så väntetiden har väl varit...hm.. 10 månader? 11? Någonting sånt, haha. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge", som man brukar få höra. Men, jag älskar onsdagar. Inte så mycket för att uppdateringarna ofta är roliga så, men just väntan liksom, att ofta sitta på ts med drakarna och konspirera tillsammans vad som kan komma, haha. Ah, nä det är riktigt mysigt faktiskt. :')
 
 
 
Ni får även Heli's video att kolla på för att tagga upp er inför Halloween uppdateringen! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!