Morgan kropp

Älskar hur de skuggat och fixat musklerna på morgan hästarna. Önskar det kunde komma en biffig hästras till spelet som inte är lika stor som shire och som kan ha benlindor, drömma kan man ju alltid. Levlade iaf den här skönheten idag och kom till lvl 14 med mindre än hälften kvar till 15, så imorgon börjar väl jakten på en ny häst kanske! Vet inte riktigt vad jag ska köpa, just nu lutar det mot en ny morgan häst men inte bestämt mig än. Har ni något tips?
 





Emm Shortroad

Shire? :D

Svar: ja, kanske!
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!