Medlemsveckan dag två

Idag var det skattjakt på schema tillsammans med Victoire, Nina och Rockmormor! Vi visste ingenting förrän eventet startade förutom att vi skulle ha en snabb häst och tävlingsutrustning.
 
Jag, Malin och Heeli, hamnade i samma lag och skattjakten skulle gå ut på att vi först skulle leta efter Victoire och vi kunde endast gå på ledtrådar. Vi fick sammanlagt tre st ledtrådar med fem minuters mellanrum och varje ledtråd blev successivt "lättare" så man kan hitta personen vi letar efter.
 
Efter Victoire var det Nina som stod på schemat för att bli hittad. Någonting som tog lite tid eftersom det var förbjudet att använda transporten och vi skulle ta oss hela vägen från fiskebyn till Valedalesjön, haha.
 
Sedan hade vi Rockmormor vid Skördebygden! Det var faktiskt en slump att vi hittade henne, Malin såg henne nämligen genom fönstret i "stallet". Go Malin!
 
Och sist men inte minst så skulle vi hitta alla tre som var vid silon! Jag, Heeli och Malin vann faktiskt eventet för vi fick flest poäng så yay us! :D
 
Vanligtvis så är jag inte  ett så stort fan av skattjakter eftersom jag har noll koll på platser och personer i det här spelet. Men när man är i lag blir det ju lättare, speciellt för vi var tre st så det blev två hjärnor utöver min, haha.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!