Natt aktiviteter

Igår blev vi ett par drakar som satt och pratade hela natten, när klockan blev halv fem på morgonen så insåg vi att vi kaaanske borde runda av och gå och lägga oss. Jag älskar alla dessa nattliga samtal tho, vet inte riktigt varför de alltid tenderar att bli mer konstiga än samtalen på dagen, haha.
 
 
Det hela började iaf med att Rockmormor köpte den gråa araben. Hon var i princip lika lättövertalad som jag brukar vara när folk får mig att köpa en häst. "Åh, den där gråa araben är fett fin alltså, jag vill ha den." "Let's go, vi åker till Firgrove" Och efter det så hade hon köpt sin nya fina pålle som fick namnet Oldfriend! Passande hästnamn för en tant till ryttare. Eller hur? ;)
 
 
Eftersom det inte finns så mycket att göra i spelet på natten så stalkade jag Amandas levelingsrunda och upptyckte att Charlotte har LYSANDE HÅR. Förstår inte hur SSO teamet som arbetar med buggar kan ha missat det här, haha. Som jag sa igår "Vem behöver en ficklampa på natten när man bara kan gå runt med Charlotte".
 
 
Den här grisen though. Behöver inte ens skriva varför den är helt underbar och perfekt. Gå till Jarla stallet och kolla hur den springer, behöver jag ens säga mer? ♥
 
 
Sen fick vi syn på fler nattugglor så vi fick alla att samlas vid Vingården och that's pretty much it! Iaf, spelmässigt, hehe.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!