Fler animationer

Har ni lagt märke till att Starstable nu satt in en animation för våra karaktärer när vi ska mocka i det dagliga uppdraget hos stallet i Nya Hillcrest? Jag har inte testat att mocka i något annat hemstall för att se ifall animationerna är överallt eller endast här, men det återstår att se. Tycker det är väldigt roligt att de lagt in detta iaf, alla smådetaljer är alltid ett plus i kanten! Jag lyckades dock inte fota de mest charmiga bilderna men jag tror ni förstår min poäng ändå, haha.
 
Någonting annat som är nytt är också att Nya Hillcrest stallet låter oss använda våra egna borstar och hovkratsar till hästarna, i andra stall har vi alltid varit tvungna att få deras "verkty". De måsta lite på oss något enormt! ;)
 
 





wilma ponylund

Vart köpte du den där tröjan sjukt fin <3 *-*

Svar: Den är från ett uppdrag man gör i Epona. :)
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!