Dinodalens stenar

Letade lite stenar med Heli såhär på kvällskvisten, var ovanligt mysigt faktiskt! Skulle nog aldrig ta tag i det om det inte var för jag hade sällskap. Lämnade in lite skelett och fick Juras ridbyxor! :D Blev även populär med arkelogin så det var ju någonting. Nu blir det att invänta Epona till imorgon. ♥
 
 
 
 





Carolina Diamonddotter

Hejhej Haley!

För det första, jättemysig bild! Det är så mysigt där på kvällen, man känner sig trygg. Jag tycker dina inlägg är alla intressanta och väldigt bra! Fortsätt med det du gillar, ha det bra!

Svar: Hej, på dig! :D
Ja, jätteskönt är det. Ibland är det mysigt att vara där just pga att det är så tomt också, man kan andas ut lite i lugn och rå på det sättet! :)
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!