Dag 1, Hippievecka, Sneaky Dragons

Då har Hippieveckan slagit sig ner för oss i Sneaky Dragons nu! Första eventet som tog plats idag var dock inte hippie relaterat utan vi skulle ta bilder till vår Hemsida och uppdatera den lite!

Nemo samlade oss vi slottet och sedan valde hon slumpmässigt ut några av oss som närvarade så var och en kunde säga sin favoritplats, efter det så tog vi oss till platserna och tog bilderna och nu återstår en omröstning i vår facebook grupp på vilken bild vi vill ha på hemsidan.
 
Mitt fraps dog även mitt under eventet utan att jag ens märkte det - typiskt - så fick bara till två bilder till bloggen. Jag har dock två andra bilder som jag la ut på instagram, men eftersom de flesta av er som läser min blogg kommer från just insta så kändes det lite onödigt att ladda upp samma bild, hoppas ni förstår. :)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!