Nya Shirehästarna - Megaknight

Jag var så himla orolig att hästarna inte skulle leva upp till den stora storlekstandarden och att SSO endast skulle få de att vara knubbiga och kanske samma storlek som andauliserna. Men gud så fel jag hade! Och vad glad jag är över att jag hade fel med, haha. De är så himla fina! Perfekt storlek, jättefint gjorda, och jag är helt förälskad i hur manen och svansen, samt deras lugg rör sig både när de står stilla och i rörelse. Är så himla nöjd över dessa! Självfallet tog jag ut min Shire på en ridtur i en paddock, han fick namnet Megaknight. ♥ Jag och Haley Rainstorm satt och hypade när vi såg att man kunde logga in på launchern och bokstavligen PEP när vi såg de nya hästarna, så fina var dom! :D
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!