Nya outfits

I kombination med de nya shire hästarna så har jag också suttit och försökt sätta ihop lite nya outfits. Någonting som faktiskt varit lite av en utmaning eftersom man inte kan ha benlindor på sina shirehästar och jag har alltid  tyckt att benlindor gör en outfit komplett! Men jag har hittils hittat två st outfits som jag anser klär min shire jättefint. Tycker alltid det är roligast att sätta ihop olika delar som egentligen inte alls hör till varandra, istället för att köpa "färdiga" outfits, dvs ett träns,  en sadel och ett shabrak som liksom hör till varandra. Om ni förstår vad jag menar. :)
 
Förövrigt så märkte jag under dagens ridning att det känns otroligt tomt att inte ha en svansdekoration på. Känns nästan som att den behövs eftersom att benlindor inte är tillgängligt, typ som utfyllnad haha. ♥

Outfit nr 1
 
Outfit nr 2
 
Har du fixat någon ny outfit till din/dina shire hästar? :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!