En till pålle

Jag kaaanske "råkade" köpa en ny häst, hehe. Min fina paint tog lvl 15 precis så jag kände lite för en arab häst. Jag minns inte helt ifall den här gråa araben var min första eller andra häst jag någonsin köpte på SSO, men den ger mig minnen tillbaka med alla uppdrag jag gjorde iaf. Dock, så sålde jag den för jag behövde JS tror jag? Hahah, jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag gjorde det valet men nu är hon hemma igen!
 
Moonstone!
 
 
 





Linn

Älskar outfiten :)

Svar: Ja, jättefin är den! :D
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!