Tera

Nu är det så att mitt bloggande och IG uppdaterande har varit lite off, just eftersom att mitt SSO spelande också varit off i ungefär två dagar, visst det är inte så mycket men just det här "måstet" att behöva uppdatera bloggen och instagram finns kvar lite i bakhuvudet hela tiden.

Så anledningen till att jag blivit off är för drakarna, speciellt Felicia Nightlake och Amanda Wolfdaughter pratat mycket om ett spel som heter Tera! Blev nyfiken ju mer dom pratade och tillslut kollade jag upp det och det såg ju jätteroligt ut så nu finns det på min dator och jag har spelat i flertal timmar för jag inte har något liv... Detta har gjort att jag knappt varit inloggad på SSO längre förutom att levla min nya häst, men jag ska förbättra mig. :P

Av någon anledning så har jag börjat tycka om knoppar på mina hästar efter att jag spelat Tera haha så knoppade även denna sporthästen, titta så fin han är! :D
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!