Ny häst?

Jag tycker ju som sagt mest om stora hästar och så kommer det nog alltid vara. Detta går såklart ut över ponnysarna då jag tycker dom är så små, knubbiga, långsamma och klumpiga, meeen men tanke på att vi kommer ha framtida ponny events och ponny veckor i klubben så kan jag ju lika gärna köpa till mig en. Visserligen så har jag en ponny, men jag tycker inte han är fin alls. Köpte honom endast för han var billig och jag tror också det kan vara en bidragade faktor till varför jag inte orkat levla honom, jag har inget sug efter honom, han tilltalar mig inte helt enkelt.
 
Så därför har jag kollat in den här sötnosen ett tag! Gillar ju färgen på honom betydligt mycket mer än på min andra ponny så jag tror denna skulle vara enklare att levla! Synd att jag är så fattig att jag inte ens har råd med han, haha men det går att lösa. Han blir nog det nya tillskottet i familjen tillsammans med paint hästarna :')
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!