Fredagskväll

Idag blev det en intressant fredagskväll med mycket upp och ner vändningar, haha! Följde efter Sture, Felle och Sasha när dom kör champ (standard) utan var en duktig hejjarklack som vanligt. Försökte också få med drakarna till discot men det gick inte lika bra som jag hade hoppats. :(
 
Annars så har jag märkt att jag börjat bli väldigt lättretlig på senaste, eller lättirriterad helt enkelt. Är ganska jobbigt menmen, what to do. Bara tråkigt när det kanske går ut på fel människor eller när folk kommer fram vid fel tillfälle. Helt enkelt om ni skriver i spelet och jag inte svarar så 1) Jag är nertabbad, dvs har inte spelet uppe. 2) Jag är inte på humör för att prata och vill vara själv. Bara för att klargöra det lite lätt!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!