Event dags

I dagens event så var det Sofia Goldknight och Felicia Nightlake som höll i det! Dom är båda med i tävlingslaget och visade oss därför olika genväger på banorna i Firgrove, jättekul och lärorikt event tycker jag! Har inte brytt mig alls om att tävla eller sätta rekord så hade ingen aning om olika genvägar då jag inte varit insatt så jag lärde mig mycket! :D
 
Vi körde att Felicia eller Sofia gick igenom vägarna så följde vi alla efter i kort galopp sedan så fick vi tävla i grupp i full fräs på banorna. Jag vann på båda banorna vi tävlade och gick vidare för att möta andra lagets vinnare, vilket blev Ellie Northfall varje gång! Vi båda vann varsin gång, så det var roligt! :D
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!